کاپیتان تیم والیبال سایپا تهران اظهار داشت: امیدوارم ویدئو چکی که چند هفته در لیگ والیبال استفاده شد دوباره به خانه والیبال برگردد و خطاهای داوری را کاهش دهد.

شبان: امیدوارم ویدئو چک به خانه والیبال برگردد!مجتبی شبان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم سایپا مقابل تیم والیبال شهرداری تبریز که منجر به پیروزی 3 بر یک سایپا شد، گفت: تیم ما هفته قبل با وجود بازی خوب مقابل تیم پیام مشهد اما بازنده شدیم و در این بازی خانگی محکوم به پیروزی بودیم.

وی ادامه داد: بازی با شهرداری تبریز بازی سختی برای ما بود. ما با اختلاف پوئن کم برنده ست ها می شدیم و این یعنی تیم ما تیم برتر مطلق در این بازی نبود و جدالی نزدیک را بردیم.

شبان با اشاره به اینکه برخی اشتباهات فردی باعث شکست تبریزی ها و پیروزی تیم سایپا شد، گفت: باید به تیم شهرداری تبریز برای نمایش خوبش تبریک بگویم و اذعان کنم که ما به سختی از سد این تیم عبور کردیم.

کاپیتان تیم والیبال سایپا درباره این موضوع که تبریزی ها معتقد بودند نحوه داوری این مسابقه موجب شکست تیمشان شده است، اظهار داشت: من معتقدم که داوری به قصد اشتباهی انجام دهد. نمی توان گفت که مقصر قطعی این شکست داور بوده است. شاید اشتباهاتی از سوی داور رخ داد اما این به معنی این نیست که تاثیر مستقیم روی برد و باخت ایجاد کرده باشد.

وی افزود: داوران به هر حال توان این را ندارند که همه صحنه ها را به درستی ببینند و قضاوت کنند. اصلا استفاده از ویدئو چک در تمام جهان به همین دلیل بود که به داور کمک کند. پس این اشتباهات در همه جا وجود دارد.

شبان خاطرنشان کرد: بالاخره این اتفاقات در بازی رخ می دهد. بعضی صحنه ها به ضررتیم ما بود و بعضی به نفع تیم ما بود. من فکر می کنم بهتر است که بار دیگر از ویدئو چک استفاده شود تا این میزان از حساسیت روی داوری ها کاهش پیدا کند.


بیشتر بخوانید:

موسوی: روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی

سایپا ۳ – شهرداری تبریز یک / پیروزی خانگی برای شاگردان اکبری


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان سایپا بعد از شکست دادن تیم تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار