مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فیلم تبریز برای دومین سال متوالی از ۱۴ الی ۱۷ اسفند ماه سال جاری و درج ۴ بخش آزاد، سینمای آذربایجان، چشم انداز سینمای آذربایجان و بخش جنبی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدپور مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره فیلم تبریز برای دومین سال متوالی از ۱۴ الی ۱۷ اسفند ماه سال جاری و درج ۴ بخش آزاد، سینمای آذربایجان، چشم‌انداز سینمای آذربایجان و بخش جنبی در تبریز برگزار می‌شود اظهار داشت: کارکرد اصلی دومین جشنواره فیلم تبریز، هدایت و جهت‌دهی ذائقه‌های مردم به سوی هنر خواهد بود.

وی با بیان این که جشنواره‌های فیلم که امروزه با نام شهر‌های میزبان مانند کن، پاریس، مسکو، تهران و ... برگزار شده است اذعان کرد: به عنوان برند آن شهر‌ها شناخته می‌شوند و در تبریز نیز این جشنواره با نام این کهن شهر در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود تا با استمرار آن در سال‌های آتی، به افزایش جایگاه بین المللی آن کمک کند.

محمدپور خاطرنشان شد: اعتقاد داریم استمرار برگزاری جشنواره فیلم تبریز به نفع این شهر است، زیرا باعث می‌شود تا روند تولید آثار هنری در آذربایجان تسهیل یافته و استعداد‌ها و پدیده‌های نو کشف کردند.

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری دومین جشنواره «فیلم »

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.