مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : تاکنون بیش از ۳۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری استان توزیع شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از توزیع ۳۰ هزار حلقه لاستیک در قالب ۳۲ مرحله بین ناوگان حمل و نقل استان خبر داد و گفت : توزیع لاستیک برای خودرو‌های سنگین در حوزه حمل و نقل بار و مسافر بوده است.

وی اظهار کرد: این تعداد لاستیک بین ۱۷ هزار دستگاه خودرویی توزیع شده که فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آن‌ها فعال است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، کرمانشاه از نظر جذب لاستیک نسبت به ناوگان حمل و نقل رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

کرمی با بیان اینکه عرضه لاستیک به صورت حواله‌ای و با نرخ دولتی عرضه شده، یادآوری کرد: این لاستیک‌ها شامل ۱۲ تا ۱۳ نوع لاستیک سایز ۷۰۰ به بالا و از برند‌های مختلف بوده که قیمت هرکدام از آن‌ها متفاوت است.

وی گفت: هم اکنون هریک از خودرو‌های سنگین ناوگان حمل و نقل استان حتما یک مرحله لاستیک دریافت کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع لاستیک با همکاری انجمن‌های صنفی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: حتما اولویت با رانندگانی است که میزان فعالیت بیشتری دارند.

کرمی یادآوری کرد: توزیع این میزان لاستیک به معنای آن نیست که دیگر کمبود و مشکلی وجود ندارد، اما کرمانشاه از استان‌های برتر در زمینه جذب و توزیع لاستیک است .

 

 

انتهای پیام/د

توزیع لاستیک برای خودرو‌های سنگین در حوزه حمل و نقل بار و مسافر بوده است

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ناوگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
قابل توجه مسئولین استان فارس به خصوص شیراز که من دوماه هست اسم نوشتم برای لاستیک رفتم اداره حمل ونقل کالا میگن اصلا لاستیک نیست بعد شرکت دنا تو شیراز هست چه جوری این همه کمبود لاستیک داریم حتماطبق معمول که گیرنمیاد میخوان گرونش کنن طبق معمول مثل بقیه چیزها تو ایران اول گیر نمیاد بعد به صورت خرددلال باقیمت بالا میده بازار وبعدهم افزایش قیمت دو یا سه برابر