رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: محور منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت، به توجه جدی مسئولان نیازمند است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در بازدید از محور منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت توجه جدی مسئولان به ایمنی این محور را خواستار شد.

وی افزود: کم عرض بودن این محور، فقدان روشنایی، کیفیت پایین رویه آسفالت از نواقص عمده محور منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت است و توجه جدی مسئولان برای رفع سریع آن را می‌طلبد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه رشت دارای یک تیم لیگ برتری به‌نام سپیدرود است که علاقه‌مندان فراوانی نیز در این شهر و استان دارد و مسابقات این تیم در ورزشگاه سردار جنگل رشت واقع در محور جیرده برگزار می‌شود، اظهار داشت: حضور تماشاگران به ویژه در بازی‌های مهم تیم سپیدرود مقابل حریفان نام آشنا سبب افزایش قابل توجه تردد در این محور است و با توجه به نواقص عمده این محور احتمال بروز حادثه متصور است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه رقابت تیم سپید رود رشت در لیگ برتر کشور یک فرصت برای حضور تماشاگران و طرفداران تیم‌های استان‌های مختلف کشور در شهر رشت است، گفت: بنابراین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری رقابت‌های معتبر در این سطح نیز باید فراهم شود تا مردم با آسودگی خاطر و ایمنی به تماشای این بازی‌ها بروند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: پلیس راهور استان در تمام بازی‌ها برگزار شده در این ورزشگاه با اجرای طرح‌های ویژه و اعمال محدودیت‌های ترافیکی ایمنی و سهولت تردد را برای تماشاگران و سایر رانندگان در این محور فراهم کرده و برای بازی روز جمعه این هفته سپید رود و استقلال تهران نیز از هم اکنون تمهیدات ترافیکی لازم را پیش‌بینی کرده است.

تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال تهران ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۶ آذر ماه در هفته پانزدهم لیگ برتر ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ع

لزوم رفع نواقص عمده ایمنی محور منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.