عضو کمسیون امنیت ملی مجلس گفت: این لایحه بدون برخوردهای سلیقه‌ای و جناحی بررسی شده زیرا اخذ این تصمیمات به ضرر کشور است.

برخورد سلیقه‌ای و جناحی در تصویب لوایح به ضرر کشور استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صحن علنی امروز چهارشنبه 14 آذر ماه در جریان بررسی لایحه CFT در موافقت با این لایحه گفت: اظهارات آقای دهقان درباره عدد نداشتن کمیسیون امنیت ملی درست نیست و ما طبق قانون در کمیسیون بر مصوبه قبلی خود اصرار کردیم.

وی ادامه داد: در جلسات بررسی این لایحه افرادی از شورای نگهبان، مجمع تشخیص و مخالفان و موافقان این لایحه اصلاح شد و در شرایط  فعلی کشور و تحریم‌ها نباید بهانه به دست دشمن دهیم.

برزگر اظهار کرد: برخی مواد به مجمع تشخیص ارجاع داده شده و موادی هم که خلاف قانون و شرع باشد تصویب نشده است لذا نمایندگان با رأی قاطع به این لایحه پاسخی را به دشمنان نظام و کشور بدهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: برای آن که بتوانیم نفت را بفروشیم و پول را به کشور برگردانیم و همچنین بهانه‌ای به اروپایی‌ها ندهیم باید این لایحه را تصویب کنیم و نباید وارد خود تحلیلی شویم.

وی ادامه داد: در تصویب و بررسی این لایحه برخوردهای سلیقه‌ای و جناحی دخیل نبوده زیرا این مسائل به ضرر کشور و مردم است و ما در برابر تصمیمات خود مسئولیم.

برزگر خاطر نشان کرد: ما در کشورمان این همه منابع داریم پس چرا نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم و اخذ تصمیمات جناحی به ضرر کشور است.

انتهای پیام /

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار