رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان سنقر گفت:مبلغ ۴میلیاردو ۵۶۳میلیون ریال در بخش خرید و احداث و بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی وشهری در هشت ماهه سال جاری پرداخت شده است.

پرداخت ۴میلیاردو ۵۶۳میلیون ریال در بخش مسکن روستایی و شهریامجدیان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقر  در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: مبلغ ۴میلیاردو ۵۶۳میلیون ریال در بخش خرید و احداث و بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی وشهری در هشت ماهه سال جاری پرداخت شده است وتعداد ۲۱۵ خانوار از معافیت‌های قانونی انشعابات آب و برق و گاز و تخفیف پروانه‌های ساختمانی نیز بهره‌مند گردیده اند .

وی افزود:  هم چنین مبلغ ۲ میلیاردو ششصد میلیون ریال  جهت بیمه بازنشستگی به تعداد  ۲۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز گردید.

امجدیان افزود: تا این عزیزان بعداز مدتی ودر  صورت واجد الشرایط بودن  بتوانند از حقوق مستمری تامین اجتماعی برخوردار شوند ضمنا امسال ۵ خانوار از چرخه حمایت امدادخارج و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی شدند.

به گفته رییس کمیته امداد امام شهرستان سنقر در هشت ماهه سال جاری تعداد ۵۶ مورد جهیزیه به دختران و ۳۹ مورد هدیه ازدواج به پسران داده شده است ودر این راستا مبلغ ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردو برای مددجویان گفت: برگزاری اردوی زیارتی تعداد ۵۳ نفر از دانش آموزان مجتمع فرهنگی و تربیتی شهرستان سنقر    به زیارت امامزاده هادی (ع) واقع در روستای کوچکینه صورت گرفته است.
 

انتهای پیام/ز

امسال ۵ خانوار از چرخه حمایت امدادخارج و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی شدند
 

 

 
 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.