۶۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از سه سارق حرفه‌ای در جویبار کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در پی وقوع سرقت از مغازه عرضه گوشی تلفن همراه و سرقت مقادیر زیادی گوشی تلفن همراه، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه سرقت و بررسی میدانی دریافتند، ۲ فرد ناشناس با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری سمند پس از ورود به داخل مغازه ۶۴ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و تبلت را به سرقت برده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، تعدادی از گوشی‌های سرقتی را در تهران و یکی از استان‌های همجوار از افرادی که اقدام به خریداری اموال مسروقه کرده بودند، شناسایی کنند.

سرهنگ درویشی با اشاره به شناسایی مخفیگاه سارقان مغازه در یکی از استان‌های همجوار، افزود: این افراد را با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر که متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند.

وی گفت: در بازرسی از متهمان ۳۰ دستگاه گوشی و تبلت مسروقه کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ م

دستگیری سه سارق حرفه‌ای در جویبار

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار