دومین دوره هفته قرآن و عترت از ١٠ تا ١٦ اسفند در بوشهر برگزار خواهد شد.

دومین دوره هفته قرآن و عترت استان بوشهر اسفند برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین هفته قرآن و عترت استان گفت: این هفته به منظور ارج نهادن به ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

حمیده ماحوزی افزود: هفته قرآن و عترت هر دوسال یک‌بار در استان‌ها برگزار می‌شود و استان بوشهر از جمله استان‎هایی است که برنامه‌های مختلفی برای این هفته طراحی کرده است.

وی با تاکید بر فراهم شدن زمینه حضور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های مختلف قرآنی بیان کرد: در هفته قرآنی باید ظرفیت‌ها و استعداد‌ها شناسایی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر ادامه داد: ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآن و عترت (ع) در حوزه‌های مختلف، معرفی دستاورد‌ها و توانمندی‌های علوم قرآنی، ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌های قرآنی و تقویت و توسعه همکاری بین ادارات و مراکز و نهاد‌های مردمی و موسسات قرآنی را از اهداف برگزاری هفته قرآن و عترت عنوان کرد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: بیشتر برنامه‌های این هفته هنری هستند و بر همین اساس، انجمن‌های وابسته به این اداره کل بازوان اصلی در اجرای هفته قرآن و عترت استان به شمار می‌روند.

عبدالرضا عالی پور افزود: این برنامه‌ها در حوزه ارائه مقاله، شعر و مشاعره، صنایع دستی، هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، هنر‌های سینمایی، آوا‌ها و نغمه‌های دینی، رسانه، اهدا قرآن کریم، یادواره شهدای قرآنی و مسجد، تکریم پیشکسوتان قرآنی و نمایشگاه قرآن و عترت برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت در استان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.