معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر ساماندهی مراکز و عرضه کنندگان خدمات بین راهی به منظور رعایت مسائل ترافیکی تاکید کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه  در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان اظهار داشت: ضروری است که با افراد متخلف در عرضه خدمات بین راهی که منجر به تصادفات در جاده‌ها می‌شود، برخورد جدی صورت گیرد و باید تمامی این خدمات با نظارت دقیق و استاندارد‌های موجود ساماندهی شوند.

وی بیان کرد: با ساماندهی مکان‌های عرضه خدمات بین راهی علاوه بر اینکه از تخلفات و بروز تصادف جلوگیری می‌کند در ایجاد اشتغال هم موثر است لذا همه باید تلاش کنیم تا این مراکز هر چه سریعتر طبق یک برنامه مدون ساماندهی شوند.

معاون هماهنگی امور استانداری کرمانشاه تاکید کرد: همه دستگاه‌های ذیربط موظف هستند که در راستای گسترش مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی طبق استاندارد‌های موجود تلاش کنند و زمینه لازم برای جلوگیری از عرضه خدمات که مشکلات تصادفی و جاده‌ای را برای مردم بوجود می‌آورند، فراهم شود.

وی همچنین خواستار شناسایی مکان‌های مورد نظر برای احداث مجتع‌های خدمات رفاهی بین راهی طبق برنامه‌ای مشخص از سوی دستگاه‌های ذیربط و ارائه سریع آن به این کارگروه جهت تصویب شد.

 سالاری در ادامه با اشاره به تغییر کاربری‌های صورت گرفته برای احداث طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: دستگاه‌ها بررسی کنند که آیا تغییر کاریری‌ها منجر به طرح‌های مصوب شده است که اگر کاری در این زمینه انجام نشده چنین طرحی باید به رویه قبلی خود برگردد.

 
انتهای  پیام/ز
 

احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.