وزیر نیرو با بیان اینکه توان نیروگاه شهید بسطامی شاهرود افزایش خواهد یافت، گفت: این افزایش توان با ایجاد بخش بخار این نیروگاه صورت خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا اردکانیان وزیر نیرو در افتتاح  نیروگاه شهید بسطامی شاهرود گفت: توان نیروگاه شهید بسطامی شاهرود افزایش خواهد یافت و این افزایش توان با ایجاد بخش بخار این نیروگاه صورت خواهد گرفت.

وی افزود: افزایش تولید و پاسخگویی به رشد بار، افزایش راندمان نیروگاه به میزان ۵۰ درصد، صرفه جویی سالانه سوخت به میزان ۲۴۴ میلیون متر مکعب و کاهش آلایندگی محیط زیست در زمره مزیت‌های این طرح است.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شاهرود به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات امروز ظرفیت نیروگاه شهید بسطامی را افزایش خواهد داد.

وی در پایان اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این نیروگاه تا سال هزار و چهارصد به بهره‌بردرای کامل برسد.

در سفر امروز وزیر نیرو به شهرستان شاهرود، نیروگاه شهید بسطامی افتتاح شد.

وزیر نیرو هم چنین در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: وزارت نیرو ۵۲ پروژه در استان سمنان دارد که افتتاح این پروژه ها به ارتقای خدمت‌رسانی عمومی در این استان منجر می‌شوند.

وی در ادامه افزود: یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها صرف شده است و این طرح ها نشان از توسعه مسیر اقتصادی استان سمنان دارد.

انتهای پیام / گ

حضور وزیر نیرو در شاهرود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.