مدیرکل دامپزشکی استان همدان از رصد و پایش بیماری آنفلوانزا و مراقبت کامل در راستای حفظ استان از هرگونه آلودگی خبر داد.

رصد و پایش بیماری آنفلوانزا در شهرستان‌های استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود رضا رسولی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان درشورای هماهنگی دامپزشکی استان همدان گفت: باید نسبت به حفظ و ارتقاء جایگاه فعالیت های دامپزشکی تلاش کرد.

وی مسئولین ادارات را به افزایش نظارت، طی یک برنامه ریزی مدون در راستای حفظ دستاوردها و عملکرد همکاران در استان توصیه و افزود: رصد و پایش دارو و واکسن از برنامه های سازمان دامپزشکی است.

این مسئول ادامه داد:  باید  برنامه های عملیاتی لازم در اداره کل و ادارات شهرستان مشخص شود تا منافع انجام این طرح که برای مصرف کنندگان است مشخص گردد.

وی با تأکید بر نظارت مستمر بر عملکرد بخش خصوصی از مدیران شهرستان خواست بر عملکرد واکسیناسیون بخش خصوصی نظارت بیشتری داشته و پیش بینی لازم را در مواقع ضروری برای انجام امور واکسیناسیون در استان داشته باشند.

وی همچنین به تبیین اولویت بیماری آنفلوانزا و نکات اساسی دستورالعمل پرداخت و افزود: رؤسای ادارات باید نسبت به مطالعه دقیق و اجرای اصولی این دستورالعمل اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان اظهار داشت: رصد و پایش بیماری آنفلوانزا و مراقبت کامل در جهت حفظ استان از هرگونه آلودگی در اولویت کاری تمامی قسمت ها ی اداره کل دامپزشکی استان همدان است.


انتهای پیام/ج



 رصد و پایش بیماری آنفلوانزا در شهرستان‌های استان همدان

برچسب ها: دامپزشکی ، انفولانزا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.