مهدی انجیدنی در توییتر پاسخ یک روزنامه‌نگار منتقد به اظهاراتش در برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان را داد.

در برنامه «۱۰ و ۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان از رسانه‌ها انتقاد کردم نه از مردمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی انجیدنی مدیر پیام‌رسان گپ مهمان نوزدهمین قسمت برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان بود.

 مدیر پیام‌رسان گپ با حضور در این برنامه نظرات خود را درباره وضعیت فعلی پیام‌رسان‎های داخلی، فعالیت نسخه‌های ایرانی تلگرام و فیلترینگ تلگرام توضیحاتی ارائه داد. این برنامه و اظهارنظرهای انجیدنی بازتاب‌هایی در فضای مجازی داشت.


بیشتر بخوانید:حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی فقط یک بازی بود/ تلگرام به هیچکس پاسخگو نیست/قبل از روی کار آمدن هاتگرام و تلگرام طلایی روزانه ۷۰۰هزار نفر از تلگرام کوچ می‌کردند/ دورف مطمئن بود تلگرام فیلتر نمی‌شود و نشد


در یکی از این واکنش‌ها که پاسخ  مستقیم انجیدنی را هم به دنبال داشت، شهرام شریف روزنامه‌نگار حوزه تکنولوژی و  فناوری اطلاعات روزنامه دنیای اقتصاد با انتشار یک پست توییتری از صحبت‌های انجیدنی در برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» انتقاد کرد و آنها را دوپهلو دانست.

این خبرنگار در توییتر نوشت:

هم وام می‌گیرند و هم به فرآیند بازپرداخت اعتراض می‌کنند، هم به دولت انتقاد می‌کنند که چرا بازار را کامل نبسته‌اند و دو دستی تقدیمشان نکرده‌اند و هم می‌گویند فیلترینگ بقیه را به حساب‌شان ننویسند، آخر هم به مردم غر می‌زنند چرا اشکالاتشان را بزرگ می‌کنند.

از ابتدا مخالف فیلترینگ و انحصار بوده‌ و هستیم

مدیر پیام‌رسن گپ با انتشار پستی در توییتر به انتقادات این روزنامه‌نگار پاسخ داد و همچنین تأکید کرد مطمئن هست فرد منتقد برنامه را کامل ندیده است.

انجیدنی در توییتر نوشت:

مطمئن هستم که برنامه را کامل ندیدید.
اعتراضی به باز پرداخت نشد! رفع شاعبه حمایت بلاعوض بود و گفتم که وام وجوه اداره شده بوده.
به هیچ وجه درخواست بستن بازار نداشته و نداریم.
از ابتدا مخالف فیلترینگ و انحصار بوده‌ و هستیم.
در مورد بزرگ‌نمایی اشکالات، صحبتم با برخی رسانه‌ها بود نه مردم.

از ابتدا مخالف فیلترینگ و انحصار بوده‌ و هستیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار