تیم منتخب کشتی آزاد مازندران در رقابت‌های بین المللی جام آلانز روسیه شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روزهای 16 تا 18 آذرماه در ولادی قفقاز روسیه برگزار می شود و اسامی تیم منتخب کشتی آزاد بزرگسالان مازندران جهت حضور در این مسابقات به شرح زیر است:

61 کیلوگرم: محمدباقر یخکشی
65 کیلوگرم: مهران نصیری
70 کیلوگرم: محمد یوسفی
74 کیلوگرم: حسین الیاسی
79 کیلوگرم: علی سوادکوهی – امید حسن تبار
92 کیلوگرم: مرتضی رضایی قلعه
125 کیلوگرم: جابر صادق زاده
مربیان: سید علی خدایی- علی میرزا آقا زاده خراسانی
سرپرست: مصطفی میرعمادیان
داور: محمد باقری

بر اساس برنامه اعلامی مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه (16 و 17 آذرماه) و مسابقات اوزان 61، 70، 79، 92 و 125 کیلوگرم روزهای شنبه و یکشنبه (17 و 18 آذرماه) برگزار خواهد شد.کلیه هزینه های اعزام این تیم توسط میزبان تقبل شده است.

گفتنی است رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز برای کشتی گیران روس بسیار با اهمیت است چرا که نفرات برتر این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات بین المللی جام ایوان یاریگین که یکی از مراحل انتخابی تیم کشتی آزاد روسیه محسوب می شود را بدست می آورند.

همچنین بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقات به نفرات اول تا سوم این رقابت ها به ترتیب 5، 2 و یک هزار دلار جایزه نقدی اهداء می شود. همچنین به مربی نفر اول نیز یک هزار دلار (جمعا 10 هزار دلار در هر وزن) جایزه داده می شود.

ولادمیر خینچیگاشویلی و گنو پتریاشویلی از گرجستان و شریف شریف اف از آذربایجان از کشتی گیران مطرحی هستند که در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

واکنش دبیر فدراسیون کشتی به ادعای روس‌ها

تلاش روس‌ها برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۹


انتهای پیام/

حضور چهره های نامدار کشتی جهان در جام آلانز روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار