افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت/ آسمان تهران کمی ابری استبراساس آخرین نقشه‌های هواشناسی در دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

روزهای سه‌شنبه تا ظهر پنجشنبه وزش باد گرم در غرب سواحل دریای خزر و استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود. از روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور و روز پنجشنبه کل نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار داده و سبب بارش باران و وزش باد در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال غرب، غرب و نقاط سردسیر استان های واقع در البرز مرکزی و زاگرس مرکزی سبب بارش برف خواهد شد.

شدت بارش در روز پنج شنبه در خوزستان، ایلام، لرستان، برخی نقاط استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان، کرمانشاه، مرکزی و غرب اصفهان است.

روز پنجشنبه غرب خلیج فارس به سبب رشد ابرهای همرفتی و بارش شدید باران مواج پیش‌بینی می‌شود. این سامانه روز جمعه قسمت‌های مرکزی، شمال شرق، شرق و بخش هایی از جنوب شرق را در برگرفته و به‌تدریج روز شنبه از مرزهای شرقی خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در ۱۳  آذرماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار