مدیر‌کل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه ۸۶ درصد مردم استان دارای کارت ملی هوشمند هستند، گفت : از ابتدای طرح تا پایان آبان‌ امسال ۳ میلیون و ۴۰ هزار کارت ملی در استان اصفهان صادر شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین غفرانی مدیر‌کل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اعتبار کارت ملی طرح قدیم تا پایان سال جاری اظهار داشت: افرادی که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند، هر چه زودتر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح تا پایان آبان ، 3 میلیون و 40 هزار کارت ملی هوشمند در استان اصفهان صادر شده است ، افزود : از ابتدای سال 97 تا کنون نیز 546 هزار کارت ملی صادر شد و در آبان سال جاری 16 هزار و 895 نفر برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه نزدیک به 86 درصد از جامعه هدف استان اصفهان کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند ، اظهار داشت : افرادی تا کنون برای تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده‌اند ، هر چه زودتر به مراکز صدور مراجعه کنند چرا که مراجعه نکردن آنها ، نتیجه‌­ای جز تاخیر در کار خدمات رسانی ، اجرا نشدن کامل طرح و ایجاد مشکل برای خود مردم در بر نخواهد داشت.

غفرانی تصریح کرد: کسانی که برای دریافت کارت ملی هوشمند ، پیش ثبت‌نام کرده‌اند ، برای ادامه فرایند به مراکز مراجعه کنند در غیر این صورت نوبت آنها از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به تنوع و انعطاف کارت ملی هوشمند ،گفت : کارت ملی هوشمند ، تکمیل کننده چرخه دولت الکترونیک است و کشورهایی که از آن استفاده کرده‌­اند ، مزایای بی­نظیری در متن و عملکرد این کار تجربه کرده‌­اند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 144 دفتر خدمات مورد نیاز برای صدور کارت ملی هوشمند به مردم استان ارائه می­‌کنند، اضافه کرد : اداره ثبت احوال، دفاتر پیشخوان دولت و ادارات پست از جمله این دفاتر است.

انتهای پیام/م

 

بیش از ۳ میلیون کارت ملی هوشمند در اصفهان صادر شد

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.