معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : صداوسیما پژوهشگران توانمند را به جامعه معرفی کند

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست کارگروه پژوهش استان؛ گفت : خوشبختانه هفته پژوهش در استان جا افتاده و با رفع برخی ضعف‌ها به یک سطح کیفی مناسب رسیده است. تلاش می‌کنیم امسال نیز این برنامه را با یک شور و نشاط و با کیفیت علمی مناسب برگزار کنیم.

وی گفت : در کشور‌های توسعه یافته یک ارتباط پویا میان بخش صنعت و حوزه پژوهش برقرار است و در کرمانشاه نیز باید در این مسیر گام برداریم.

حاتمی افزود : پژوهش‌های دانشگاهی باید از قفسه کتابخانه‌ها درآیند و با برقراری یک ارتباط پویا با حوزه صنعت، به تولید بیانجامند.

وی افزود : مجموعه‌های مختلف دانشگاهی مشکلات اصلی و محوری واحد‌های تولیدی را شناسایی کرده و در قالب پایان نامه‌ها برای حل آن‌ها به ارائه راهکار بپردازند.

حاتمی گفت : کرمانشاه به دلیل همجواری با کشور عراق از یک پتانسیل بسیار بالا در حوزه توریسم پزشکی برخوردار است. باید خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی استان به گونه‌ای توسعه یابند که بتوانیم بخش مهمی از نیاز‌های این حوزه در سطح ملی و منطقه‌ای و بیماران خارج از کشور را تامین کنیم.

وی گفت : در حوزه گردشگری پزشکی تلاش می‌کنیم در کنار تشویق مجموعه‌ی علوم پزشکی به پویایی بیشتر، بستر‌های سرمایه گذاری برای بخش خصوصی را هم فراهم کنیم.

حاتمی افزود : یکی از رسالت‌های صدا و سیما، فرهنگ سازی است. این مجموعه در یک قالب مناسب و حرفه ای، پژوهشگران توانمند و دست آورد‌های آن‌ها را به جامعه کرمانشاهی معرفی کند. همچنین به معرفی مناسب نقش علم در توسعه بخش صنعت بپردازد .

 

 

انتهای پیام/د

در پایان نامه‌های دانشگاهی به مشکلات حوزه تولید پرداخته شود

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.