همزمان با سفر محمد بن سلمان به الجزایر، برخی از روزنامه‌های این کشور در اشاره به نقش وی در قتل جمال خاشقجی با انتشار کاریکاتورهای خونین به استقبال ولیعهد سعودی رفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه العربی الجدید، همزمان با سفر محمد بن سلمان به الجزایر برخی از روزنامه‌های این کشور در اشاره به نقش وی در قتل جمال خاشقجی (روزنامه‌نگار سعودی) با انتشار کاریکاتورهای خونین به استقبال ولیعهد سعودی رفتند.

روزنامه فرانسوی زبان «لیبرتی» چاپ الجزایر، کاریکاتوری را از ولیعهد سعودی در حال پیاده شدن از هواپیما و در حالی که خون بر روی پله های هواپیما جاری است، به تصویر کشید.

استقبال روزنامه های الجزائری از ولیعهد سعودی با کاریکاتورهای خونین+ تصاویر

یک روزنامه دیگر الجزایری نیز تصویری از استقبال از ولیعهد سعودی بوسیله  یک قصاب را منتشر کرده است.

استقبال روزنامه های الجزائری از ولیعهد سعودی با کاریکاتورهای خونین+ تصاویر

همچنین علاوه بر تصاویر کاریکاتوری که در اعتراض به سفر محمد بن سلمان منتشر شده، عبدالرزاق مقری، رئیس جنبش جامعه صلح آمیز الجزایر، از مقامات این کشور بخاطر استقبال از محمد بن سلمان به تندی انتقاد کرد.

وی گفت: مقامات الجزایر اقتصاد کشور را ویران کردند. این مقامات هنگامی که بن سلمان با پذیرش درخواست ترامپ برای پایین آوردن قیمت نفت، آنها را در بحران مالی غرق کرد، مردانگی خود را از دست دادند و قاتل کودکان یمنی را با دلارهای حرامش که با ظلم از شبه جزیره عربستان و پس از زندانی کردن انسانهای آزاده و شهروندانش بدست آورده، پذیرفتند.

او همچنین نوشت: آنهایی که برای بن سلمان فرش قرمز پهن کرده اند، الجزایر برایشان اهمیتی ندارد. آنها بحرانهایشان را با تسلیم در برابر نیروهای امپریالیستی بین المللی و منطقه ای حل می کنند.

محمد بن سلمان شب گذشته برای دیدار با مقامات الجزایر، وارد این کشور شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آفریقا ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار