مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : کسب رتبه اول کشور در طرح خود اتکایی «کشت زعفران» در آموزش و پرورش استان نشان دهنده پتانسیل خوب استان در این زمینه است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه کسب عنوان برتر کشوری در زمینه طرح خود اتکایی «کشت زعفران» را نشانه پیشرفت و امید به آینده‌ی اقتصادی شهرستان سنقر و استان دانست.

وی گفت : امیدواریم با برنامه‌ریزی اساسی و بنیادین گام‌هایی جدی برای پیشرفت و خود‌کفایی مدارس شبانه‌روزی و هنرستان‌های کشاورزی در سطح استان برداریم.

یزدان پناه در بخش دیگر بر توسعه دانش مهارتی و مهارت آموزی دانش آموزان تاکید کرد و افزود: با اعتماد به نفس و تقویت روحیه خود باوری در بین نسل امیدوار ایران اسلامی و درک پتانسیل‌ها و توانایی‌های جوانان با استعداد استان می‌توان تغییری جدی در وضعیت آموزشی مدارس ایجاد کنیم و مدارسی مهارت محور، دانش آموزانی خلاق، کار آفرین و توانمند تحویل جامعه دهیم و در وضعیت شغلی جوانان استان گامی اساسی برداریم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به آب و هوای مساعد منطقه و استان برای کشت این محصول، همین طرح خودکفایی در کشت زعفران می‌تواند گام بلند دیگر در راه خودکفایی و خود اتکایی مدارس ما و در قدم بعدی شهرستان، استان و کل کشور باشد .

وی به تحریم‌های ظالمانه و بی اساس آمریکای جنایتکار اشاره کرد و افزود: ملت ما با اتکای به خود و اتکا به ظرفیت‌ها و توانایی‌های همین جوانان در مقابل فشار‌های اقتصادی آمریکا و همراهانش خواهد ایستاد و به دنیا ثابت خواهد کرد که مردم ما در مقابل هیچ زورگویی در طول تاریخ سر تسلیم فرود نیاورده است و به یاری خدای سبحان در این آزمایش نیز سربلند خواهد بود.

یزدان پناه ضمن اشاره به اهداف کلی طرح خود اتکایی، آموزش عملی و آموختن مهارت و بومی سازی کشت زعفران در استان را را از اهداف کلی این طرح ذکر کرد، که با یاری مسؤولان اندیشمند و با تدبیر استان بخصوص مسؤولان حوزه استانداری این امر خطیر در حال انجام است و امیدواریم با استفاده از تجربیات مدیران موفق در این خصوص شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

گام بلند در راه خودکفایی و خود اتکایی مدارس کرمانشاه ایجاد شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.