مسئول حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل پرونده قریب به 10 میلیارد ریالی برای واحد تولیدی متخلف در استان خبر داد.

محمد دهقان مسئول حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:از برخورد با واحد تولیدی پی وی سی خبر داد و گفت: واحد مذکور با دریافت مجوزهای قانونی اقدام به خرید مواد اولیه پلی وینیل کلراید s65 نموده که از شبکه مصرف، خارج کرده است.

وی تصریح کرد: واحد مذکور مواد اولیه خریداری شده از بورس را بجای مصرف در واحد تولیدی، اقدام به فروش خارج از مصرف نموده است.

مسئول حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، گفت: زمینه فعالیت این واحد تولیدی با توجه به پروانه دریافتی از سوی سازمان محصولات pvc بوده است.

ایشان ادامه داد: طی بازرسی های مکرر از واحد فوق و محرز شدن تخلف توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و نظر بر عدم فعالیت واحد در رسته تولید محصول خود و فروش مواد اولیه خریداری شده از بورس در خارج از شبکه تولید، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی افزود: مجموع مواد اولیه دریافتی واحد مذکور 154 تن مواد پل وینیل کلراید ( محصولات پتروشیمی عرضه شده در بورس کالای ایران) بوده که ارزش تقریبی آن 10 میلیارد ریال می باشد.

انتهای پیام/ع

 برخورد با واحد تولیدی پی وی سی

برچسب ها: صنعت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.