در پی خشونت‌هایی که در تجمع‌های معترضان جنبش ضد سرمایه‌داری در فرانسه روی داد مجموعه اتحادیه‌های وابسته به پلیس ملی این کشور دیدار با رئیس‌جمهور را درخواست کردند.

اتحادیه‌های پلیس ملی فرانسه دیدار با رئیس‌جمهور را برای توضیح درباره وخامت اوضاع خواستار شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی خشونت‌هایی که در تجمع‌های معترضان جنبش ضد سرمایه داری در فرانسه روی داد، مجموعه اتحادیه‌های وابسته به پلیس ملی فرانسه روز دوشنبه دیدار با رئیس جمهور را درخواست کردند.

دبیران کل این اتحادیه‌ها اعلام کردند هفت اتحادیه نماینده پلیس ملی فرانسه می‌خواهند درباره "وخامت اوضاع" با امانوئل مکرون، رئیس جمهور صحبت و درخواست کنند در صورت انجام تجمع‌های دیگر راهبرد نظم عمومی منطبق با آن مشخص شود.

همچنین در خبری دیگر از فرانسه، براساس آخرین آمار وزارت آموزش این کشور بامداد دوشنبه بیش از یکصد دبیرستان در فرانسه به طور کامل یا بخشی از آن‌ها در اعتراض به اصلاحات در بخش آموزشی تعطیل شدند.

مردم فرانسه حدود سه هفته است در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی امانوئل مکرون و بالا رفتن هزینه‌های زندگی به خیابان‌ها آمده‌اند و با پلیس ضد شورش درگیر شده‌اند. تظاهرکنندگان ساختمان ها، خودرو‌ها و درخت‌های کریسمس را به آتش می‌کشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار