سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:: توجه به معلولان و نیاز‌های آنان و ظرفیت‌های این قشر باید امری پیوسته و همیشگی باشد.

معلولان و مشکلات آنان نیازمند برنامه ای منسجم و مدون حتی قانونی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قربان میرزایی ،سرپرست استانداری خراسان رضوی همزمان با روز جهانی معلولان در دیدار با معلولان و کم توانان جسمی و حرکتی شاغل در استانداری خراسان رضوی گفت :باید به معلولان به عنوان بخشی از جامعه که در عین داشتن نقص های جسمی از توانمندی های ارزشمندی هم برخوردارند توجه شود .

وی  افزود : این جمعیت نیازهای خاصی را دارا می باشند که در صورت توجه به آنها قابلیت های بسیاری را به ظهور می رسانند و در بسیاری موارد توانمندی و انگیزه آنها برای فعالیت و حضور در عرصه های مختلف جامعه بیش از توان و ظرفیت افراد عادی جامعه است .

وی عنوان کرد : باید چالش ها و نیازهای خاص این جمعیت در قالب برنامه ای منسجم و مدون ،حتی قانونی خاص برای حمایت از آنان مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل اداری ، مالی استانداری خراسان رضوی هم در این دیدار گفت : این افراد شاید نقص هایی از نظر جسمی دارند اما از نظر ظرفیت ها و توانمندی های روحی وذهنی بسیار قوی هستند . .

صادقی براتی افزود : تلاش ما هم رفع یا حداقل کاهش مسائل و مشکلات معلولان است و بدین منظور اقداماتی صورت گرفته و همچنان دنبال خواد شد .

انتهای پیام //م.ص


دیدار سرپرست استانداری خراسان رضوی با با معلولان جسمی شاغل در استانداری خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.