نایب‌رییس بانوان هیات بولینگ و بیلیارد استان خوزستان از اعزام تیم اسنوکر و پاکت بیلیارد استان به جشنواره کشوری این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه مجدم، نایب‌ رییس بانوان هیات بولینگ و بیلیارد استان خوزستان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره کشوری رشته‌های اسنوکر و پاکت بیلیارد از 13 تا 23 آذرماه به میزبانی گیلان گفت: این جشنواره بیلیارد کشور در بخش‌های انفرادی و تیمی آقایان و بانوان برگزار می گردد.

وی بیان داشت: راشین دریس، مرجان بهزادی‌فرد، نسترن عزیزی دوست، شبنم شفیعی‌نسب، احسان حیدری‌نژاد، محمدعلی علی‌پور، علیرضا جوکار، علیرضا خداپرست، علی‌فربد خسروی‌بروجنی، نادر جهادی، محمد کاشانی جم، میلاد پیرمحمدی، آرمین محمودی، روح‌الله موسوی، امین نژادمرادی، امین امیری، مرتضی ملک، حامد فاصله، نعیم اکبری، محمد موسوی، عارف بیت‌سیاح، ارسلان رحیمی، امیرحسن فدعمی و ارسلان دبیریان از استان خوزستان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

مجدم اظهار کرد: خوزستان ورزشکاران خوبی در رشته‌های بیلیاردی دارد و تیم نیز با آمادگی خوبی به این مسابقات اعزام می‌شود، البته حریفان قدری در کشور داریم ولی امیدوارم بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند.

نایب‌رییس بانوان هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان اذعان داشت: همچنین در بخش بانوان به جز خانم دریس،‌ بقیه نفرات‌مان اولین حضور و تجربه‌شان در مسابقات کشوری محسوب می‌شود و خوزستان در بخش بانوان، چندین سال غیرفعال بود ولی اکنون کار در این بخش آغاز شده است.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات اسنوکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.