مناسب‌سازی ۱۸۰ ساختمان اداری، ورزشی و فرهنگی در مشهد برای معلولان/وضعیت پارکینگ‌های ویژه معلولان در سطح شهر مورد ارزیابی قرار گرفته استمعاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت:۱۸۰ ساختمان اداری، ورزشی و فرهنگی در مشهد برای معلولان در دست مناسب سازی قرار دارد.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا حسین‌نژاد با بیان این مطلب گفت: انعقاد قرارداد و راهبری مشاور مناسب‌سازی ۱۸۰ ساختمان اداری، ورزشی و فرهنگی شهرداری صورت گرفته و وضعیت پارکینگ‌های ویژه معلولان در سطح شهر و نحوه دسترسی آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های مناسب‌سازی ساختمان‌ها و محیط شهری در نیمه اول سال ۹۷ تصریح کرد: بازدید‌های دوره‌ای از ساختمان‌های مناطق صورت گرفت و نواقص شناسایی و دستور رفع نقص در بعضی از ساختمان‌ها صادر شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد به بازدید از برخی پروژه‌های ورزشی در حال احداث در سطح شهر و ارائه توصیه‌های لازم اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات با اداره بازرسی و برنامه‌ریزی جهت رفع نواقص موجود در پارک‌ها با مقیاس شهری و منطقه‌ای و بازدید از ۲۲ پارک در سطح شهر جهت ارزیابی وضعیت مناسب‌سازی و ارائه راهکار‌های لازم در محل از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

حسین‌نژاد به پیگیری مناسب‌سازی سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر و احداث سرویس‌های جدید اشاره کرد و افزود: پاسخ‌گویی و راهنمایی مشاوران شهرداری در طراحی پروژه‌های مختلف از دیگر فعالیت‌هایی است که به منظور مناسب‌سازی وضعیت شهر برای معلولان صورت گرفته است.

وی به تشریح برنامه مناسب‌سازی ساختمان‌ها و محیط شهری در نیمه دوم سال ۹۷ پرداخت و تصریح کرد: اصلاح و بهسازی پیاده‌روی بولوار خیام (ضلع شرقی - حدفاصل تقاطع ارشاد تا تقاطع فردوسی)، پیاده‌روی خیابان هاشمی‌نژاد (ضلع شرقی - حدفاصل میدان شهدا تا کاشانی)، پیاده‌روی خیابان شهید علیمردانی (حدفاصل طبرسی تا ابوریحان)، پیاده‌روی خیابان ایثار و پیاده‌روی بولوار شهید آوینی نیز در این راستا صورت گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: احداث پیاده‌روی بولوار شفیعی، بهسازی پیاده‌روی بولوار چمن (حدفاصل صدوقی تا مصلی، پیاده‌روی خیابان امام رضا ۷۰، پیاده‌روی بولوار فدائیان اسلام (ضلع جنوب- حدفاصل میدان بسیج تا تقاطع کوشش) و پیاده‌روی خیابان بهار (ضلع جنوب - حدفاصل میدان بسیج تا چهارراه لشگر) نیز در برنامه مناسب‌سازی قرار دارد.

حسین نژاد افزود: اصلاح و بهسازی پیاده‌روی خیابان امام خمینی (ضلع غربی - حدفاصل میدان امام خمینی تا میدان انقلاب)، بولوار هفت تیر (ضلع غربی - حدفاصل فکوری تا پیروزی، بولوار امامیه (ضلع شرقی - حدفاصل میدان امام علی تا چهارراه مخابرات)، خیابان شیرازی (ضلع شمال - حدفاصل چهارراه شهدا تا میدان شهدا)، بولوار وکیل آباد (ضلع جنوب- هفت تیر تا حافظ)، بولوار فردوسی (ضلع شمالی- جانباز تا فرامرز) و خیابان بوستان (ضلع شرقی- بوستان ۱۸ تا جاهد) نیز در فهرست مناسب سازی برای امسال قرار دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مناسب‌سازی ۱۸۰ ساختمان اداری، ورزشی در مشهد برای معلولان

برچسب ها: معلولان ، معابر شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.