رئیس صنعت،معدن خراسان جنوبی گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰۰ مورد گزارش مردمی به معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان این سازمان اعلام شده است.

شهرکی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2000 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی 124 به معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان این سازمان اعلام شده است.

وی افزود:بیش از 240 مورد از این تعداد گزارش مردمی منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

شهرکی گفت:موفقیت در برخورد با تخلفات اقتصادی در سطح عرضه و پایش هر چه بهتر بازار در گرو همکاری مردم با بازرسان و تماس همشهریان با سامانه 124 و گزارش تخلفات است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سامانه ارتباطی 124 سریع‌ترین پل ارتباطی بین مردم و بازرسان صنعت، معدن و تجارت مرکز استان و شهرستان ها است، افزود: ستاد خبری سازمان به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی در سراسر استان است و شهروندان می توانند تخلفات اقتصادی واحدهای صنفی و غیرصنفی را از طریق تماس با سامانه 124 به ستاد خبری این سازمان گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

دریافت بیش از ۲۰۰۰ گزارش مردمی در خراسان جنوبی

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار