استاندار قزوین گفت: شهرداری‌ها باید در بودجه سال ۹۸ به حوزه معلولان به صورت جدی توجه داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست با مدیرکل بهزیستی با بیان اینکه شهرداری‌ها باید در بودجه سال ۹۸ به حوزه معلولان به صورت جدی توجه داشته باشند، گفت: کانون معلولان توانا هم  باید برای بودجه سال آینده جلساتی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار کند تا با ارایه مطالبات خود، نمایندگان نیز بتوانند آن را در کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری کنند.

زاهدی افزود: موفقیت جامعه ورزش معلول استان نیز بیانگر توانمندی آنان در این عرصه است و این مساله به حمایت‌های لازم احتیاج دارد.

وی گفت:: مسئولان جامعه و قوای سه گانه باید به اهمیت وضعیت معلولان در جامعه توجه کنند و همواره نیز پیگیر امورات آن‌ها باشند.

استاندار تاکید کرد: اداره کل بهزیستی استان پیگیر قوانینی باشد که علیرغم تصویب هنوز آیین نامه‌های اجرایی آن‌ها به استان‌ها ابلاغ نشده است، در این رابطه با مدیربت استان هم نامه نگاری شود تا ما هم پیگیر موضوع باشیم.

زاهدی تصریح کرد: در بخش آموزش‌های کسب و کار و اشتغال هم، همه باید یاریگر جامعه معلول باشند و در حوزه مشاغل صنفی، صنعتی و خانگی نیز برای توانمندسازی آنان اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با مدیرکل بهزیستی

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار