به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد ، دو شب قبل به دلیل مه گرفتگی و کاهش دید، پروازهای فرودگاه مشهد با تاخیر روبرو شد و در این میان عدهای از مسافران انتقاد داشتند که وضعیت مناسبی در این شرایط برای مسافران در فرودگاه فراهم نشده است.
حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد در این زمینه گفت: زمانی که پروازها به دلیل مه گرفتگی
تاخیر دارد منتظر میمانیم تا وضعیت بهتر شود؛ همچنین در این شرایط اول اطلاع رسانی میکنیم که مسافران به فرودگاه نیایند.
وی تصریح کرد: اما یکسری از مسافران همان شب از قبل در
فرودگاه بودند و عنوان میکردند باید حتما پرواز کنیم در حالی که شرکت پرواز را لغو کرده بود؛ در حقوق مسافر پرواز باطلی را شرکت، هتل و یا محل اسکان نمیدهد و فقط به مسافر برای پرواز جدید کمک میکند.
جعفری افزود: شرکتها در جریان اخیر همکاری زیادی داشتند؛ در این شرایط، اما برخی مسافران از وضعیت گلایه داشتند؛ ما باید فقط لغوپرواز را اعلام کنیم؛ فرودگاه برای اسکان مسافران در این شرایط از نظر قانونی وظیفهای ندارد، اما همواره پیگیر حقوق مسافر هستیم تا وضعیت آنها در این شرایط مشخص شود.
انتهای پیام//ج.ر
روند خدمترسانیها در زمان کنسلی پروازها