رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: 373 مجوز صنعتی در 8 ماهه امسال صادر شده که نسبت به پارسال افزایش 36 درصدی داشته است.

افزایش 36 درصدی صدور مجوز صنعتی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به  573 مجوز صنعتی که در سال گذشته صادر شده است اشاره کرد و افزود: در 8 ماهه امسال 373 مجوز صنعتی صادر شده که افزایش این مجوزها نشان‌‎ دهنده ایجاد جاذبه برای ورود به بخش صنعت و حمایت دولت در سال 97 است.

وی از بخش تولید خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش صنعت می‌توان به تولید 5 محصول مهم صنعتی از جمله ظروف شیشه‌ای، چینی‌آلات بهداشتی و فولاد خام اشاره کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با 36، 11 و 8 درصد افزایش تولید روبرو بوده‌اند و مهمترین دلایل آن روی آوردن کارخانجات بسته‌بندی موادغذایی به بسته‌بندی با ظروف شیشه‌ای به جای PET بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به واحد تولیدی فولاد ویان که پیش‌بینی می‌شود روند رشد تولیدات این واحد ادامه خواهد داشت و بیشتر هم خواهد شد، گفت: این واحد درحال حاضر با ارتقاء کیفیت و تولید انواع فولاد مواجه بوده که بازارهای جدیدی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ب

صدور 373 مجوز صنعتی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.