رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به فعالیت 11 هزار ورزشکار سازمان ‌یافته در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این ورزشکاران در رشته‌های مختلف از سنین نونهالان تا بزرگسالان و پیشکسوتان فعالیت دارند.

 وی با بیان اینکه ملایر مهد پرورش قهرمانان و ورزشکاران نام‌آوری در سطح کشور است و گفت: در سال‌های گذشته نام آوران زیادی  در رشته‌های مختلف ورزشی از این شهرستان در سطح میادین ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به موفقیت ورزشکاران ملایری در یک سال گذشته در میادین ملی و بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد:در راستای کسب این افتخارات اداره ورزش و جوانان ملایر همایش  تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی را روز 15 آذرماه برگزار می‌کند.

رضایی از برگزاری مراسم تجلیل از 70 نفر از قهرمانان ملی و بین‌المللی ملایر در 13 رشته خبر داد و تصریح کرد: این قهرمانان در رشته‌های پرورش اندام، اسکیت، بوکس، تیراندازی باکمان، دوومیدانی، کاراته، کشتی، باستانی، رزمی، وزنه‌برداری، ووشو، کبدی و همگانی بوده که از مهرماه سال گذشته تا مهرماه امسال در میادین ملی و بین‌المللی صاحب مدال و عنوان قهرمانی شده‌اند.

وی افزود: در این مراسم از خانواده معظم دو تن از شهدای ورزشکار، نخبگان فرهنگی، خیران ورزشی، فعالان فرهنگی، هیات‌های ورزشی برتر، خانواده پیشکسوتان مرحوم ورزشی و مربیان و حامیان برتر ورزشی و جمعاً 120 نفر از افتخارات ورزشی ملایر در این مراسم  تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ب

همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی ملایر برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.