تامین امنیت منزل با قفل درب خودکار + فیلم

قفل درب الکترونیک می‌تواند در مقابل ورود ناخواسته افراد به منزل مقاومت کند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک قفل الکترونیک ساخته شده است که زیر درب منزل قرار می‌گیرد. برای فعال کردن آن باید پای خود را روی پدال آن فشار دهید تا قفل فعال شود.

این قفل از موادی ساخته شده که تا حدودی آن را انعطاف پذیر کرده است و ضربه‌ها را جذب می‌کند اما در مقابل تلاش برای به زور وارد شدن، مقاومت می‌کند.

ویژگی جالب دیگر این قفل امکان برقراری ارتباط با تلفن همراه شماست که می‌توانید از طریق یک اپلیکیشن یا استفاده از ریموت مخصوص آن را فعال یا غیرفعال کنید.

 


بیشتر بخوانید: نسل جدید و جذاب سیم‌لخت‌کن‌ها + فیلم


انتهای پیام/

قفل درب الکترونیک همراه با کنترل از راه دور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامين
۰۱:۳۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
ااز كجابايدبخريم
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۲۲:۰۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
دلیل اساسی سرقت از اماکن، عدم آگاهی مردم از روشهای سرقته. سالها پیبش، شاید 18 سال پیش، قفلی وارد کرده بودیم که پشت درب نصب میشد و با ریموت بسیار پیشرفته ای باز و بسته میشد که به هیچ وجه امکان باز کردن قفل از طریق هک ریموت، شاه کلید و توپی زنی وجود نداشت. این قفل را بردیم اداره آگاهی که معرفیش کنیم، سرهنگی که رئیس دایره سرقت اداره آگاهی بود الان سالهاست بازنشسته شده، خوب به حرفای ما گوش داد و قفل را بررسی کرد و در یک لحظه از من پرسید، تا حالا چند تا سرقت دیدی؟ گفتم هیچی؟ لبخندی زد و گفت برو هر وقت 500 تا سرقت دیدی بیا از قفلت برای من حرف بزن. من خیلی ناراحت شدم و بهش گفتم به استناد این مدارک، این قفل در دنیا به این صورت انبوه داره فروش میره. باز لبخندی به من زد و گفت. یقینا دزدای اونا با دزدای ما فرق میکنن و باز به من تاکید کرد که هر وقت 500 تا سرقت دیدی بیا راجع به قفلت با من صحبت کن. مدتی از اون جلسه گذشت و با تبلیغاتی که داشتیم تونستیم تعداد زیادی از اون قفل بفروشیم ولی هر جایی که سارقین وارد شده بودن و ما برای نصب قفل میرفتیم، میدیدم روشهای ورودشون خیلی با هم فرق میکنه، بعضیا شاه کلید استفاده کرده بودند، بعضیا با انبر قفلی توپی را تخریب کرده بودند، بعضیا با پیچگوشتی توپی را چرخونده بودند، بعضیا مته زده بودند و بعضی ها هم با دیلم زبانه های قفل را تخریب کرده بودن رفته بودند و حتی بعضیا درب را از سمت لولا باز کرده بودند و اونجا بود که فهمیدم اون سرهنگ عزیزی که به من گفت هر وقت 500 تا سرقت دیدی بیا راجع به قفلت صحبت کن چه منظوری داشت؟؟!!! بعد از اون خیلی با تولید کننده کره ای و آمریکایی که قفل را ازشون میخریدیم صحبت کردم و وقتی روشهای سرقت را که اون قفل نمیتونست ازشون پیشگیری کنه بهشون میگفتم و ازشون میخواستم قفل را بر اساس اون طراحی مجدد کنند، بهم میگفتن، دزادی اینجا اون روشهایی که شما میگید استفاده نمیکنند و همین قفل برای بازار ما کفایت میکنه. اونجا بود که فهمیدم باید قفل و دیگر سیستمهای غیر ممکن کننده سرقت را بومی سازی کنم و برای بازار خودمون و بر اساس روشهای ورود دزدان خودمون طراحی کنم که خدا رو شکر سالهاست تو این کار هیچ دزدی نتونسته از قفلهای ما که برای درهای مختلف طراحی شده رد بشه.

حالا حکایت این قفل شیک و قشنگه. قفل خیلی خوبیه ولی متاسفانه جلوی دزدای ما رو نمیگیره چون قفل بالایی که باز بشه، سارق امکان اینو داره که درب را هل بده و از لای در بره تو و یا روشهای دیگه که بهتره اینجا نگم؟!!!

وقتی قفل، درب، گاوصندوق یا هر چیز دیگری که تحت عنوان ضد سرقت میخرید که نذارید دزد وارد منزل یا محا کارتون بشه، حتما چیزی بخرید که صراحتا ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه وگرنه فروشندگان سعی میکنند با زیرکی، نقاط ضعف قفل، درب یا گاوصندوقشون را پشت ویژگیهاش پنهان کنند و اجازه ندن شما به نقاط ضعف چیزی که دارن بهتون میفروشن فکر کنید و دچار تردید بشید. اونی که در نهایت میبازه شما هستید