رئیس فدراسیون بوکس گفت: هیچ زمانی قولی مبنی بر وجود ۱۱ میلیارد تومان در حساب فدراسیون را نداده ام و کذب محض است.

ثوری : هیچ قولی مبنی بر موجودی 11 میلیاردی برای فدراسیون بوکس نداده بودمحسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو  با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  شایعات مطرح شده بیان کرد: من هیچ وقت قولی  مبنی بر اینکه 11 میلیارد در حساب فدراسیون باشد نداده ام و به شدت این مسئله را تکذیب می کنم. همچنین اسکان بازیکنان در هتل ها بستگی به اعلام میزبان دارد و دقیقا مطابق قوانین بازیکنان ما در هتل ها اسکان پیدا می کنند و در شرایط لازم در هتل پنج ستاره نیز اسکان خواهند داشت. در دوره قبل حقوق مربیان تیم ملی 300 هزار تومان بوده است و الان این حقوق را به 3 میلیون تومان رسانده ایم.  شایعات مطرح شده در این موضوعات دروغ های درجه یکی است و من همه را تکذیب  می کنم.

او درباره برنامه های اجرا شده فدراسیون بوکس بیان کرد: فدراسیون در حال اجرای برنامه مدون شده  در چارچوب سند توسعه بوکس است و مطابق  آن در حال پیشرفت است. در همه استان های کشور تحرک لازمه ایجاد شده است و نتایج خوبی را در پی خواهد داشت. از ابتدای سال مسابقات مناطق  در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار کردیم و همچنین در مسابقات قهرمانی کشور رده نونهالان را اضافه کردیم. هفته آینده مسابقه قهرمانی کشور به میزبانی زاهدان را خواهیم داشت. تا به امروز  در بخش داوری و مربی گری یک نظم و انضباط نسبی را برقرار کردیم. همچنین  فدراسیون بوکس توانست یک پورتال جامع و قانونی را راه اندازی کند. باید گفت در طول این مدت کوتاه  که به عنوان ریاست فدراسیون بوکس انتخاب شدم عملکرد مثبتی را ارائه کردیم.

او در ادامه گفت: در آینده نیز به دنبال اجرایی کردن اقدامات مثبت دیگری هستیم از جمله ایجاد وحدت بین مربیان سراسر کشور  که در همین راستا از آدام کوشیور رئیس کمیته مربیان فدراسیون جهانی بوکس اهل کشور لهستان دعوت کرده ایم و به زودی در ایران حضور پیدا خواهد کرد. یک مسابقه بین المللی را طراحی کردیم که در اسفند ماه به میزبانی چابهار برگزار می شود.

ثوری افزود: علی مظاهری مربی بوکس قهر نکرده و فقط کمی زود رنج  است. او در ادامه اردو های تیم ملی بوکس در کنار تیم خواهد بود. همچنین  هزینه هایی را که فدراسیون برای برگزاری مسابقات پرداخت می کند بسیار ناچیز است و بیشتر هزینه ها را حامی مالی پرداخت می کند.


بیشتربخوانید : 

احمدی صفا: در مسابقات قهرمانی کشور بوکس در یک وزن بالاتر به رقابت می‌پردازم

ثوری: هدف از برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر، پشتوانه سازی برای تیم ملی بوکس است

ثوری: تا یک ماه دیگر مربی کوبایی تیم‌های پایه بوکس به ایران می‌آید


انتهای پیام/ 

اظهارات ثوری درباره حواشی مطرح شده درباره ریاست او در فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار