سرپرست اسبق تیم ملی بوکس گفت: رئیس فدراسیون بوکس وعده‌هایی داده که باید آن‌ها را عملی کند.

گل محمدی : رئیس فدراسیون باید به قول داشتن موجودی 11 میلیاردی عمل کندعیسی گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بوکس بیان کرد: ثوری رئیس فدراسیون بوکس پیش از انتخابات ریاست بوکس قول هایی را مطرح کرده بود. از جمله این قول ها باید به  موجودی 11 میلیارد تومانی حساب فدراسیون بوکس اشاره کرد. او اعلام کرد که این مبلغ پس از ریاست در حساب فدراسیون موجود خواهد بود. علاوه بر این قول اعلام کرد  که تمام بازیکنان ملی پوش و مربیان حقوق بگیر خواهند شد و  تیم در اعزام ها در هتل های 5 ستاره اقامت داشته باشند. سوال من از ثوری این است که چرا به وعده های خود عمل نکرده است. اگر او دروغ گفته است باید نماینده وزیر ورزش و جوانان این مساله را پی گیری کند.

او درباره نحوه داروری ها گفت: نحوه داوری مسابقات  نونهالان سیستان و بلوچستان  به قدری ضعیف بوده است که مربیان نسبت به عملکرد داوران اعتراض کردند. همچنین مسابقاتی که فدراسیون برای رده های نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار می کند هیچ خروجی نخواهد داشت.  چنانچه در قهرمانی کشور نوجوانان رده سنی آن ها به گونه ای است که تا 20 روز دیگر که سال میلادی تغییر می کند رده سنی آن ها تغییر و به رده جوانان ارتقا خواهند یافت.

 گل محمدی افزود: در ایران خوشبختانه دارای داورهای خوب و با تجربه ای همچون بردبار هستیم، اما متاسفانه فدراسیون به آن ها پول نمی دهد و  در نتیجه آن ها در مسابقات حضور پیدا نمی کنند.  فدراسیون مجبور است که از داور های درجه 2 و 3 استفاده کند و عملکرد ضعیف آن ها باعث اعتراض مربیان شود.

 او افزود: اگر فدراسیون بتواند در مسابقه بین المللی چابهار از تیم های برجسته دنیا دعوت کند،  مسابقه از سطح کیفی خوبی برخوردار خواهد بود، اما اگر قرار است از کشور هایی که از بوکس چیزی نمی دانند دعوت شود فقط پول بیت المال هدر می شود.  برای جذب  تیم های بوکس به این مسابقه باید جایزه خوبی  گذاشته شود.


بیشتربخوانید: 

احمدی صفا: در مسابقات قهرمانی کشور بوکس در یک وزن بالاتر به رقابت می‌پردازم

ثوری: هدف از برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر، پشتوانه سازی برای تیم ملی بوکس است

ثوری: تا یک ماه دیگر مربی کوبایی تیم‌های پایه بوکس به ایران می‌آید


انتهای پیام/

اظهارات عیسی گل محمدی درباره آخرین وضعیت بوکس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار