معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق(ع) آبادان از برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوعات اخلاقی و تربیتی در آذرماه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،حجت الاسلام سید نورالدین منزوی، معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق (ع) آبادان، از برگزاری جلسه اخلاق ویژه طلاب سطح یک با حضور استاد اخلاق حجت الاسلام ذوالفقاری خبر داد و گفت: در ۴ آذرماه ۱۳ طلبه مدرسه در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی و به دست معظم له به لباس روحانیت ملبس شدند.

وی به برگزاری سلسله جلسات اخلاق با موضوع راه و رسم بندگی ویژه تمامی طلاب سطح یک و سطح عالی اشاره کرد و افزود: مسابقه حفظ حدیث موضوعی براساس احادیثی که اساتید بزرگوار پیش از آغاز کلاس‌های درسی ارائه می‌کنند تا آذرماه در میان طلاب ادامه خواهد داشت و در این میان به سه نفر برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق (ع) آبادان با اشاره به برگزاری دوره‌های ۴ ساله حفظ قرآن کریم گفت: این دوره‌ها با محوریت ۳۰ جزء، ۱۵ جزء و ۵ جزء و در قالب حفظ موضوعی و ارتقا و تثبیت حفظ ویژه حفاظ برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای نام نویسی باید به معاونت تهذیب مدرسه مراجعه کنند.

حجت الاسلام منزوی با بیان اینکه مسابقه مقاله نویسی با موضوعات اخلاقی و تربیتی در آذرماه برگزار می‌شود، افزود: آثار و موانع اخلاص در اعمال براساس آیات و روایات و نقش ایمان به خدا در آرامش موضوعاتی هستند که طلاب تا ۱۰ آذرماه می‌توانستند در اختیار معاونت تهذیب قرار دهند.

وی گفت: شرکت گروهی (حداقل ۳ و حداکثر ۱۰ نفر) و کمتر از ۱۵ صفحه A۴ نبودن از شرایط شرکت در مسابقه مقاله نویسی است.

انتهای پیام/ د

برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوعات اخلاقی و تربیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.