بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری و از ورزشکاران محبوب مازندرانی به عنوان مسئول راه اندازی شبکه داوطلبی هلال احمر استان منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد: در حکمی از سوی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران، جهان پهلوان بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری و از ورزشکاران محبوب مازندرانی به عنوان مسئول راه اندازی شبکه داوطلبی هلال احمر استان منصوب شد.

در مراسمی که به مناسبت ۲۹ سالگی بهداد سلیمی در دفتر مدیرعامل هلال احمراستان برگزارشد، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تجلیل از روحیه مهرورزی و ایثارگری قهرمان نام آور کشور بهداد سلیمی و مشارکت فعال وی دربرنامه‌های هلال احمر استان گفت: از آنجایی که راه اندازی و فعال سازی شبکه‌های داوطلبی یکی از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمراستان  به شمار می رود و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و تا کنون ۱۵ شبکه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در نظرداریم شبکه داوطلبی ورزشکاران را نیز به عنوان یکی این شبکه‌های مهم در استان راه اندازی نماییم و در همین راستا معتقدیم حضور بهداد سلیمی در این زمینه می‌تواند کمک زیادی به ما نماید.

وی نقش ورزشکاران را به عنوان یکی از گروه‌های محبوب و تاثیرگذار در جامعه بسیار موثر و فراگیر توصیف کرد و افزود: ترویج فرهنگ داوطلبی و مهرورزی در جامعه نیازمند نقش آفرینی و مسئولیت پذیری همه اقشارجامعه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: اگر بتوانیم شبکه داوطلبی را در گروه‌های مختلف و در لایه‌های متنوع جامعه فعال نماییم، بسیار آسانتر می‌توانیم اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر را محقق سازیم.

وی افزود: باید از گروه‌های مختلف جامعه، متناسب با تخصص و تمایلات آنان انتظار مشارکت و کمک داشته باشیم که تشکیل شبکه‌های داوطلبی یکی از مناسب‌ترین الگو‌ها در این زمینه است.

در این مراسم حکم مسئولیت شبکه داوطلبی ورزشکاران هلال احمر مازندران از سوی مدیرعامل به بهداد سلیمی اهدا شد.

گفتنی است بهداد سلیمی تا اکنون عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان بوده و از سال‌های قبل در برنامه‌های معاونت جوانان هلال احمراستان حضوری فعال داشته است.

انتهای پیام/ م

انتخاب مسئول شبکه داوطلبی ورزشکاران هلال احمرمازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.