مهیار گرانمهرگفت:بالغ بر۷۰ درصد از بودجه ۲۷۱ میلیارد تومان شهرداری سمنان صرف امور عمرانی و ۳۰ درصد به امور جاری اختصاص دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مهیار گرانمهرمعاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان  گفت:  حدود ۳۰ درصد از بودجه ۲۷۱ میلیارد تومان سمنان مربوط به هزینه‌های جاری و ۷۰ درصد مربوط به هزینه‌های عمرانی است که شامل فعالیت‌های عمرانی، نگهداشت، فرهنگی، ورزشی و تمامی خدمات شهری محسوب می‌شود.

وی در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری سمنان، افزود: در جلسه‌ای که ماه گذشته با حضور مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد مقرر شد هر چه سریع‌تر شهرداری‌ها مقدمات ارائه اطلاعات و وضعیت نیروهای موجود خود را اعلام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر، سیستم اطلاعات و فرم‌های تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری سمنان با رویکرد تبدیل وضعیت حداکثری کارکنان و استفاده از ظرفیت و شرایط موجود آماده‌شده تا پس از تائید دفتر امور شهری استانداری، اقدامات لازم تکمیلی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: شهرداری سمنان ازنظر تعداد کارکنان، مغایرتی با تعداد موردنیاز ندارد ولی متأسفانه ازنظر نیروی متخصص در محدودیت است، حضور ۵۰۰ نیروی زیر دیپلم، باعث شده بخشی از پست‌های اداری ما هم توسط این افراد اشغال و از داشتن نیروی متخصص محروم شد از سوی دیگر تعداد محدود کارمندان رسمی و پیمانی موجود کفاف پوشش پست‌های سازمانی و نیاز عملیاتی شهرداری را در حال حاضر نمی‌دهد.

وی در ادامه عنوان داشت: شهرداری‌ها باید به سمت برون‌سپاری بروند و فعالیت خدماتی و نگهداشت خود را به‌صورت حجمی واگذار کنند و به همین دلیل هم جذب نیروهای زیر دیپلم در شهرداری‌ها ممنوع شده است.

انتهای پیام / م

جذب نیروی زیر دیپلم در شهرداری ها ممنوع / حرکت شهرداری ها به سمت برون سپاری

برچسب ها: اشتغال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.