رسانه‌های مختلف رژیم صهیونیستی معتقدند فیلم منتشره اخیر از سوی ستاد مرکزی تبلیغات جنگ در حزب‌الله لبنان بخشی از جنگ روانی علیه آنان است.

المنار: فیلم کوتاه حزب‌الله دلهره به جان صهیونیست‌ها انداخته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، رسانه‌های رژیم صهیونیستی سرگرم تجزیه و تحلیل فیلمی (اینجا) از مواضع و تأسیسات راهبردی این رژیم هستند که ستاد مرکزی تبلیغات جنگ در حزب‌الله لبنان آن را منتشر کرده و تأثیر روانی زیادی روی صهیونیست‌ها داشته است. 

المنار گزارشی را در این خصوص پخش کرد. در ابتدای این ویدئو بخشی از سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پخش شد که می‌گوید: «به هرگونه تجاوز به لبنان به هرگونه بمباران لبنان به هرگونه گلوله باران لبنان حتماً پاسخ خواهیم داد.»

گزارشگر المنار در گزارشی گفت: فیلم کوتاهی که حزب الله لبنان پخش کرد اثر فراوان و شدید خودش را روی صهیونیست‌ها و رژیم صهیونیستی گذاشته است. صهیونیست‌ها این فیلم را در چارچوب جنگ روانی دانستند که به گفته آنان حزب الله به خوبی در استفاده از این جنگ علیه جامعه صهیونیستی خبره است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نوشت این فیلم یک تهدید روشن علیه اسرائیل و هشدار به آن درباره هرگونه حمله به لبنان است و حزب الله پیام جدیدی در چارچوب جنگ روانی را که حاوی تصاویری از ارتش اسرائیل و تعدادی از پایگاههای مختلف همراه با نوشته های عبری است، منتقل کرده است. در این فیلم آمده است: «ای صهیونیست‌ها اگر جسارت کنید پشیمان خواهید شد.»

یدیعوت آحارانوت تصاویری را یادآور شد که حزب الله قبلا در خصوص به اسارت گرفتن دو سرباز صهیونیست در سال 2006 میلادی منتشر کرده و همچنین در فیلم‌هایی به حمله به سکوهای گاز در دریا تهدید کرده بود.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز بر این پیامِ فیلم حزب الله تأکید کرد و به این موضوع متمرکز شد که در این فیلم تصاویر هوایی از مقرهای وزارتخانه های جنگ و ستاد مشترک ارتش اسرائیل در تل آویو منتشر شده است. این مقرها به عنوان اهدافی است که حزب الله در هرگونه حمله به آنان یورش خواهد برد.

کانال یازده تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به سخنان سید حسن نصرالله در این فیلم مبنی بر اینکه حزب الله به هرگونه حمله اسرائیل پاسخ خواهد داد، متمرکز شد. این در حالی است که کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد فیلم حزب الله که حاوی نوشته های عبری است خطاب به اسرائیلی هاست و نشانه گذاری اهداف نشان می دهد حزب الله موشک‌های خود را به سوی این اهداف در هر گونه رویارویی آینده شلیک خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار