به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش تهران بیان کرد: ضریب تاثیرگذاری یکی از شاخصهای پژوهش است، موردی که ما را یاد معلم میاندازد، در این بین ضریب تاثیرگذاری معلمان از سایر کارمندان دولت بالاتر است.
مدیرکل توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت گفت: صرف اینکه تعلیم و تربیت مهم است موثر نخواهد بود؛ ما که در آموزش و پرورش سکاندار هدایت هستیم باید ببینیم چه میزان با روش علمی پیش می رویم و برای یک مسئول اولویتها از همین جا آغاز میشود.
الهیار ترکمن بیان کرد: باید کارها را با روشهای علمی پیش ببریم و با صرف پول و اعتبار کارها محقق نمیشود.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش گوشش از خیلی حرف ها پر شده و از آنها دلزده شده است، در آموزش و پرورش عمل می خواهیم که گفتمان تحول سرمنزل تحقق اهداف است.
معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در آموزش و پرورش، گفت: مدیریت دانش کمتر در آموزش و پرورش پرداخته شده است تا با انتقال تجاری به مدیران بعدی راه را برای آیندگان هموار کنیم.
انتهای پیام/
کدوم امکانات؟!
عمل بدون امکانات میشه خواندن و نوشتن فقط و فقط