زمان برگزاری نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص شد

با اعلام ممبینی، نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، فردا ( دوشنبه ) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از وضع قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی، فدراسیون فوتبال ایران دچار چالش های زیادی شد و حواشی بسیاری داشت اما سرانجام مقرر گردید تا با ماده 60 قانون خدمات کشوری، مهدی تاج همچنان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به کار خود ادامه دهد و اعضای بازنشسته هیئت رئیسه با این پست خداحافظی کنند.

مجمع عمومی سالیانه که در فدراسیون فوتبال مهم محسوب می شود و گزارش مالی سالیانه و ... بررسی و تصمیم های جدید اتحاذ می شود، قرار است در آذرماه برگزار شود اما هنوز تاریخ برگزاری این مجمع مشخص نیست و قرار است در جلسه فردا ( دوشنبه ) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، زمان برگزاری مجمع عمومی مشخص شود.

نشست هیئت رئیسه در هر هفته و یا ماه برگزار می شود و اعضا در خصوص مسائل کلی فوتبال با یکدیگر به صحبت خواهند پرداخت.

هدایت الله ممبینی، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: هنوز تاریخی برای برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال انتخاب نشده است و قرار است، فردا ( دوشنبه ) جلسه هیئت رئیسه فدراسیون را برگزار کنیم و اگر قرار باشد زمانی برای برگزاری مجمع انتخاب شود، این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است، در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، به جزء لیلاصوفی زاده ( نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال و مسئول امور بانوان ) ، هدایت الله ممبینی ( رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ) و مهدی تاج، تمامی اعضا بازنشسته هستند و باید سمت خود بروند.


بیشتر بخوانید:

دیدار مهدی تاج و گرشاسبی در فدراسیون فوتبال

بوی کباب تیم ملی! از امپراطور و ژنرال تا پروفسور و شهریار

آیا امارات از میزبانی در جام ملتها محروم می‌شود؟


انتهای پیام/

نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فردا برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار