برگزیدگان نخستین استارت‎آپ ویکند کارآفرینی تغذیه سالم در شهرکرد معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان نخستین استارت‎آپ کارآفرینی تغذیه سالمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برگزیدگان نخستین استارت‎آپ ویکند کارآفرینی تغذیه سالم با در شهرکرد معرفی شدند.

این رویداد آموزشی تجربی از چهارشنبه تا جمعه ۷ تا ۹ آذر ۹۷ به مدت ۵۴ ساعت، با رقابت ۱۲۰ شرکت کننده در قالب ۱۲ تیم، و با همکاری مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پرشکی و پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در پایان، تیم‌های دانشکده پرستاری بروجن، دانشگاه علوم پزشکی یزد و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند که ضمن دریافت جوایز نقدی و تندیس رویداد و کسب امتیاز استقرار در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرای ایده‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند.

معاونین تحقیقات و فناوری و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه ۷ کشور شامل یزد، اصفهان، کاشان و چهارمحال و بختیاری در این استارت‎آپ کارآفرینی، در سالن ابن سینای شهرکرد حضور داشتند.

گفتنی است: استارت‌اپ ویکند (startup weekend) یک برنامه و رویداد آموزشی تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست که ۳ روز متوالی در انتهای هفته برگزار می‌شود و صاحبنظران پس از طرح ایده در موضوعات گوناگون و تشکیل گروه، این ایده‌ها را در ۵۴ ساعت اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/خ

استارت‌آپ ویکند تغذیه سالم در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار