مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این فراخوان ملی برای هزار و114سوادآموز دوره انتقال در13شهرستان ومنطقه استان وبا ثبت نام از سوادآموزان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، هادی زارع پور در نشست ستاد امتحانات ویژه پرسش مهر رئیس جمهور گفت: اطلاع رسانی جهت حضور سوادآموزان تا یکم دی ماه انجام و از هفته سوادآموزی این مسابقات بصورت انشاءنویسی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدافزود: آموزش دهندگان دست نوشته های برتر را انتخاب و تا 15 دی ماه به واحدهای سوادآموزی ارائه و10درصد برترین ها انتخاب و به استان ارائه می شود.

زارع پور گفت: در هرشهرستان ومنطقه 3نفر برتر انتخاب و3نفر برگزیده استانی به مرحله کشوری ارسال می شود.

وی بیان کرد: انتظار می رود با تلاش مجموعه سوادآموزی مشارکت حداکثری سوادآموزان در این فراخوان محقق شود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: این فراخوان در مورد آموختن مهارت ونقش آن در زندگی بهتر در جامعه وبا محور پرسش مهر رئیس جمهور ودر قالب انشاء ارائه می شود.

سیدحمدالله خواهش نیک افزود: امسال سوادآموزان دوره انتقال می توانند در5 قالب مهارتهای مورد علاقه –مهارتهای زندگی بهتر –استفاده از مهارت در زندگی-مهارتهای مناسب همراه با آموزش وبهترین مهارتها برای فرزندان در مسابقه شرکت کنند.

وی  اظهار کرد: تشکیل ستاد امتحانات –تبلیغات-اجرا وارزیابی از مراحل برگزاری این فراخوان است.

رئیس اداره سنجش وارزشیابی معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: سال گذشته 822نفر شامل 691زن و131مرد در شهرستانها ومناطق استان در این فراخوان شرکت کردند که معادل 73درصد جمعیت سوادآموزان مخاطب را شامل می شود.

محمد جلیل فر افزود: 96نفر بعنوان برتر انتخاب واز39نفر برگزیده تجلیل و10نفر نیز برتر استانی شدند.

وی گفت: سوادآموزان زینت کریمی پور-مهین آهنجان وفاطمه سیدی بعنوان برتر استانی به مرحله کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام/غ 

برگزاری پرسش مهر ویژه سواد آموزان  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.