معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از ثبت بیش از شش هزار شکایت مردمی از طریق تلفن۱۲۴در هشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در هشت ماه امسال شش هزار و ۲۳۴ مورد شکایت مردمی از طریق تلفن۱۲۴ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد گزارشات مردمی دریافت شده، چهار هزار و ۶۲۱ مورد آن تلفنی، ۹۷۱ مورد حضوری و ۶۴۲ مورد بصورت کتبی ثبت و توسط بازرسان این سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت:از مجموع گزارشات ثبت شده چهارهزار و ۲۶۹ مورد متخلف و یک هزار و ۹۶۵ مورد غیر متخلف شناخته شده اند.

عبدالرضا پیروی منش افزود: در این مدت انواع میوه، محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، محصولات سلولوزی و پارکینگ شهری، نمایندگی‌های خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم شکایات را در بخش کالا و خدمات به خود اختصاص داده اند.

وی همچنین سامانه ۱۲۴ دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان را شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و نظرات مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

ثبت گزارشات مردمی در خصوص تخلف اصناف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.