خیر فسایی ساخت سومین مدرسه خود در شهر فسا را به نام مادر خود مرحومه بتول رونقی کلنگ زنی کرد.

کلنگ مدرسه خیریه در فسا به زمین زده شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسلم امینی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان فسا گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۱۳۰۰ متر مربع تا مهرماه سال آینده ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این مدرسه با ۱۲ کلاس درس در دو طبقه و با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان خیر مدرسه ساز فسایی ساخته خواهد شد.

امینی نژاد با بیان این که تاکنون بیش از ۳۰ مدرسه خیر ساز در شهرستان فسا توسط خیران ساخته شده است، ادامه داد: این مدرسه پس از مدارس پدر و مادر سومین مدرسه‌ای است که توسط دکتر رونقی در این شهرستان احداث می‌شود.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه فسا هم گفت:میزان ساخت مدارس خیر ساز در ۳ سال اخیر، در شهرستان فسا را بیش از ۵ مدرسه اعلام کرد و افزود ساخت و تجهیز مدارس خیر ساز در شهرستان فسا قابل مقایسه با ساخت و ساز‌ها طی ۱۵ سال گذشته نیست و این مسئله به عنوان نقطه عطفی در تاریخ شهرستان محسوب می‌شود.

سلیمان کرمی گفت: سرمایه گذاری جدید ۳ میلیارد تومانی دکتر رونقی برای کمک به ارتقا سطح آموزشی مدارس خیر ساز پدر و مادر یکی دیگر از اقدامات ارزشمند این خیر فسایی برشمرد و اظهار امیدواری کرد خیرین دیگری برای ساخت پروژه‌های دیگر برای پیشرفت شهرستان مشارکت کنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/م

ساخت مدرسه خیرساز در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.