نماینده فارس با شکست خونه به خونه، در جمع تیم‌های بالانشین باقی ماند.

پیروزی قشقایی مقابل خونه به خونهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در بازی آغازین هفته پانزدهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه پارس تیم شهدای قشقایی با ۲ گل خونه به خونه بابل را مغلوب کرد.

تیم شهدای قشقایی نیمه نخست را با گل دقیقه ۲۴ محمد جواد عباسی که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نماینده مازندران شد به رختکن رفت و در دقایق پایانی نیمه دوم هم این سید محمد مهری بود که با زدن گل دوم، پیروزی شهدای قشقایی را مسجل کرد.

فروردین مربی قشقایی در پایان بازی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: به اهدافی که برای مسابقه تعیین کرده بودیم دست یافتیم و نیمه نخست با گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم که نشد، اما نتیجه تلاش خود را گرفتیم و با گل دوم که در دقایق پایانی بدست آمد، ۳ امتیاز این بازی بدست آمد.

وی افزود: از تلاش بازیکنانم راضی هستم و تماشاگران مانند همیشه تیم را تنها نگذاشتند و این برد مبارک هواداران باشد، امیدواریم در ادامه لیگ هم قشقایی بتواند نتایج مناسب دلخواه خود را بدست بیاورد و مدعی صعود به لیگ برتر باشیم.

نماینده فارس با این برد و ۱۹ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی مسابقات جای گرفت.

شهدای قشقایی در هفته ۱۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، شنبه ۱۷ آذرماه رودرروی میهمان خود کارون اروند خرمشهر قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م

مصاف قشقایی وخونه به خونه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار