رئیس سنجش پزشکی گفت: ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از فردا یکشنبه ۱۱ آذر آغاز می‌شود.

فردا؛ آغاز ‌ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشورحیدرزاده رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور خبر داد و گفت: ثبت نام این آزمون برای آن دسته از داوطلبانی که در خارج از کشور فارغ التحصیل شده اند برگزار می شود.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان داروسازی خارج از کشور برای ادامه تحصیل باید در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور شرکت کنند و برای ثبت نام در آزمون می توانند از فردا یکشنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۱۸ تا روز شنبه ۱۷ آذرماه اقدام کنند.

حیدرزاده شرط ثبت نام اینترنتی را تشکیل پرونده در وزارت بهداشت دانست و گفت: فارغ التحصیلان داروسازی خارج  از کشور باید به وزارت بهداشت مراجعه کنند و تشکیل پرونده دهند؛ کسانی که مرکز خدمات آموزشی معرفی کنند می توانند در آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

رئیس سنجش پزشکی تاکید کرد: دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور باید پس از تکمیل مدارک، آمادگی خود را برای شرکت در آزمون به مرکز خدمات آموزشی اعلام کنند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی درج شود.

رئیس سنجش پزشکی یادآوری کرد: آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور پنج شنبه ۶ دی ماه ۹۷ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه روز سه شنبه ۴ دی ماه در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

زمان ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار