مدیر جدید جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در مراسمی که امروز (۱۰ آذر) و با حضور قائم مقام سازمان اموال تملیکی و رئیس هیات عالی نظارت این سازمان برگزار شد، اردشیر رستمی به عنوان مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات یازده ساله برومند میرزایی‌پور تقدیر شد.

مصطفی خسروی رئیس هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در این مراسم از شرایط حساس کرمانشاه در بعد مبادلات مرزی یاد کرد و گفت : در استانی مانند کرمانشاه که دارای چند مرز متعدد است احتمال قاچاق کالای بیشتری وجود دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا باید با همکاری یکدیگر کالا‌های قاچاق را شناسایی و کشف کنند تا شاهد به حداقل رسیدن میزان قاچاق کالا باشیم.

علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه نیز از شرایط حساس دستگاه جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی یاد کرد که خصوصا در استان مرزی مانند کرمانشاه به طور مستقیم درگیر ماجرای قاچاق است.

وی خاطرنشان کرد: اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به صورت مستمر توسط دستگاه‌های نظارتی رصد می‌شود که این امر شرایط کار آن را سخت‌تر می‌کند.

برومند میرزایی‌پور مدیر سابق جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه نیز در این جلسه به اهم فعالیت‌های یازده ساله خود اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت به بیش از ۶۷۰۰ پرونده در زمینه قاچاق، ۶۵ پرونده کالای متروکه، ۷۵۷ کالای ضبط شده قضایی و ۳۶ پرونده کالای ضبط شده گمرکی رسیدگی شده است.

وی اظهار کرد: به علاوه در این مدت ۱۳۰ میلیارد ریال کالا در قالب ۶۰ مرحله معدوم سازی شد که عمدتا کالا‌های غیرقابل مصرف برای انسان بود.

میرزایی‌پور همچنین از خریداری سوله مورد نیاز برای اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان به وسعت بیش از هشت هزار متر خبر داد.

اردشیر رستمی مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه نیز در این جلسه قانون مداری و شایسته‌سالاری را اولویت برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: تمام عملکرد ما بر مبنای قانون خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

شرایط حساس دستگاه جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.