سازمان لیگ فوتبال ایران زمان دیدار تیم‌های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمانی در هفته پایانی نیم فصل را تغییر می‌دهد.

زمان دیدار ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان تغییر می کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر باید از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه سه شنبه ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران برود.

سازمان لیگ در اقدامی عجیب تاریخ بازی هفته پایانی ذوب آهن در هفته پایانی لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان را جمعه ۱۶ آذر و تنها ۳ روز پس از بازی با لیگ برتر اعلام کرده است. این در حالی است که با توجه به برگزاری بسیاری از بازی‌های لیگ برتر بین روز‌های ۱۶ تا ۲۴ آذر کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌توانست استراحت بیشتری برای شاگردان علیرضا منصوریان درنظر بگیرد و بازی این تیم با نفت را در یکی از روز‌های هفته آینده برگزار کند.

باشگاه ذوب آهن به تازگی مکاتباتی با سازمان لیگ انجام داده و برهمین اساس قرار است دیدار ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در یکی از روز‌های ۲۱ یا ۲۲ آذر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم با این درخواست موافقت کرده و با جلب رضایت باشگاه نفت مسجد سلیمان قرار شده است تاریخ این بازی تغییر کند.

ذوب آهن اصفهان که سال گذشته به رتبه نایب قهرمانی لیگ برتر رسید در این فصل وضعیت خوبی ندارد و تا پایان هفته چهاردهم لیگ با یک بازی کمتر و کسب ۱۲ امتیاز چهاردهم است. ضمن اینکه نفت مسجد سلیمان هم پس از به دست آوردن سومین پیروزی متوالی اش در بازی‌های اخیر با ۱۴ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.


بیشتر بخوانید:برانکو: بازیکنان انتظار دارند که مسائل روزمره شان تامین شود/ شرایط بازیکنان را درک می کنم

مصلح: پرداختی ها وضعیت خوبی ندارد/ دوست داریم به حق مان برسیم

احمدی: واگذاری سرخابی‌های پایتخت به عهده سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد است


انتهای پیام/

دیدار ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان ۲۱ یا ۲۲ آذر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار