هاشمی گفت: یکی از مهمترین گرفتاری‌های مردم امنیت روحی و روانی است که برخی افراد ماجراجو آن را هدف قرار داده‌اند.

یکی از مهمترین‌ گرفتاری‌های مردم امنیت روحی و روانی است/ برخی افراد ماجراجو امنیت روحی و روانی مردم را نشانه رفته‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در مراسم امضای سند فرهنگ سلامت کشور که با حضور وزیر ارشاد در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: کار در حوزه فرهنگ سخت بوده اما به شدت مورد نیاز کشور است، در حوزه سلامت مشکلی داریم که همه روز و هر ساعت باید احساس کنیم به لحاظ فردی و در زندگی شخصی و اجتماعی خودمان توجه ویژه‌ای به فرهنگ داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما پیش از این جلسه در شورای عالی بیمه حضور داشتیم که این شورا هنگام بیمار شدن باید از مردم حمایت کنند.

هاشمی افزود: جلسه شورای عالی بیمه بسیار پر حاشیه بود، زیرا تقاضاها متعدد و متکثر اما منطقی بودند ولی منابع مالی محدود است و راهکار همه مشکلات توجه به پیشگیری است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی در حوزه پیشگیری می‌تواند بسیار کمک کننده باشد، گفت: مردم باید مراقب سلامت خودشان باشند و سند فرهنگ سلامت کشور در حوزه پیشگیری و ارتقای سلامت مردم می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

امنیت روحی و روانی از مهمترین‌ گرفتاری‌های مردم

وی تصریح کرد: امیدوارم سند فرهنگ سلامت کشور مورد توجه قرار گیرد تا یکی از مهمترین گرفتاری‌های مردم که امنیت روحی و روانی است و به شدت از خارج و داخل کشور به وسیله افراد سودجو هدف قرار گرفته است، برطرف شود.

هاشمی ادامه داد: سند فرهنگ سلامت به امنیت روحی و روانی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشد تا بتواند مفید و موثر واقع شود.

وزیر بهداشت اظهار کرد: راه طولانی را در حوزه پیشگیری در پیش داریم و امیدوارم وزارت فرهنگ و ارشاد که متولی اصلی فرهنگ است در این حوزه به ما کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار