مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: متخلف سوخت در زاهدان علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به پرداخت ۳۰۰ میلیون و ۱۹۶ هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در بازرسی از یک دستگاه کامیون در مسیر یزد به زاهدان ۱۰ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه پرونده‌ای برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی زاهدان ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارزش سوخت کشف شده طبق گزارش شرکت نفت ۳۰۰ میلیون و ۱۹۶ هزار ریال اعلام شد.

وی افزود: این مقدار سوخت در بشکه‌های ۲۰۰ لیتری زیر بار آجر جاسازی شده بود.

میرزایی گفت: شعبه رسیدگی کننده اتهام انتسابی را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به ۳۰۰ میلیون و ۱۹۶ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی تصریح کرد: تفاوت قیمت سوخت در ۲ سوی مرز و نیاز کشور‌های همسایه در مرز شرقی به این کالای با ارزش موجب افزایش سودجویی‌ها و خروج این نعمت الهی به صورت غیر قانونی از کشور شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین باید به این نکته توجه شود که کمبود کارخانجات تولیدی و کاهش شغل پایدار آن هم در جوان‌ترین استان کشور از موجبات افزایش شغل‌های کاذب در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/پ

کشف سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار