فرمانده ناحیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت: نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه و پیشرفت جوامع انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سرهنگ علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت: در نشست کتابخوانی ویژه پرسنل بسیج ناحیه مهریز گفت: تمام بزرگان، صاحب نظران و کسانی که دنیا را متحول نموند هرگز با کتاب و کتابخوانی بیگانه نبوده و از کتاب به عنوان وسیله ای ضروری همواره بهره بردند.

سرهنگ سلمانی  با اشاره به اینکه کتاب جامعه را به رشد و تعالی و پیشرفت می‌رساند، افزود: کتاب جامعه را  از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری می‌کند، لذا باید سعی شود فرهنگ کتابخوانی در جامعه فراگیر شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی افزود: رهبر معظم انقلاب از هر فرصتی برای مطالعه استفاده می‌کنند و تأکید زیادی به اشاعه فرهنگ کتاب خوانی دارند.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: نزدیک به ۲ سال است، ناحیه مقاومت بسیج با الهام گرفتن از جلسات معرفی کتاب از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز و رواج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار مختلف به صورت مداوم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این نشست مورد استقبال سربازان قرار گرفته  و به طور مداوم ۴ الی ۵ نفر به معرفی کتاب می‌پردازند.

در این نشست کتاب‌های طرح کلی اندیشه اسلامی از سوی  حجت الاسلام حسن دستجردی، یادت باشد از سیدجلیل حسینی، سفرسرخ  از سید امیر حسینی، تعلیم و تربیت اسلامی از مرتضی صادقیان، شرح مراتب طهارت از علی محمد زارع و توحید آیت الله دستغیب از حجت الاسلام مهدی کفاش معرفی شد. ‬‬‬

درپایان  معرفی کنندگان کتاب، از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز تجلیل شدند.

انتهای پیام/ی

کتاب جامعه را به رشد و تعالی و پیشرفت می‌رساند

برچسب ها: کتاب ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.