خادمی جمکرانی گفت: این طرح در ابتدا در ۶ مدرسه آغاز شد و اکنون در ۱۴۰ مدرسه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اجرا می‌شود.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهدی خادمی جمکرانی رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قم با بیان اینکه طرح تربیتی امین با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه در مدارس قم اجرا می‌شود، گفت: این طرح در ابتدا در ۶ مدرسه آغاز شد و اکنون در ۱۴۰ مدرسه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به موفقیت اجرای طرح تربیتی امین، افزود: مبلغان در این طرح به مدت سه روز در هفته در مدارس حضور می‌یابند و با دانش آموزان ارتباط برقرار می‌کنند که این ارتباط چهره به چهره در موفقیت طرح بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: طرح تربیتی امین دارای ۱۴ شاخص است که توسط مبلغین در مدارس استان اجرایی می‌شود.

خادمی جمکرانی اشاره کرد: ۶۰۰ درخواست از مدارس برای اجرای طرح تربیتی امین داده شده است اما به دلیل نبود این تعداد مبلغ امکان اجرای طرح در این مدارس وجود ندارد.

وی عنوان کرد: دوره‌های تخصصی برای مبلغانی که در مدارس برای اجرای این طرح حضور می‌یابند به منظور آموزش آنها برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اجرای طرح شمیم در مدارس دخترانه،اضافه کرد: در این طرح که در ۸۰ مدرسه دخترانه قم برگزار می‌شود، مرکز جامعه الزهرا(س) مبلغان خود را به مدت سه روز در هفته به این مدارس اعزام می‌کند.

انتهای پیام/ح

طرح تربیتی امین در ۱۴۰ مدرسه قم اجرا می‌شود

برچسب ها: طرح تربیتی ، مدارس قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار