در گردهمایی اباعبداله الحسین (ع) در خمین از خادمان اربعین تجلیل شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ خادمان اباعبداله الحسین (ع) در موقوفه بیت الزهرا (س) شهرستان خمین  گردهم آمدند و در این همایش  از خادمان این شهرستان که در ایام اربعین به زائران خدمت کرده بودند، تجلیل شد.

حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین در این مراسم از فعالیت‌های موکب بیت الزهرا و خادمان این موکب در ایام اربعین امسال قدردانی کرد.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) سعادتی می خواهد که نصیب هرکسی نمی‌شود و خادمانی که به مردم خدمت می‌کنند در این راه هیچگونه خستگی احساس نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: این موکب رتبه خوبی را در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی کسب کرد و امید است با یاری خداوند این فعالیت حسینی ادامه پیدا کند.

استان مرکزی در ایام اربعین حسینی با برپایی ۳۶ موکب در ایران و عراق شامل ۱۲موکب در شهر نجف اشرف، ۵ موکب در شهر کربلای معلا، یک موکب در مسجد براثا شهر کاظمین و ۸ موکب در مهران و مسیر عبور زائرین به زوار حسینی خدمت رسانی کرد.

علاوه براین‌ها به دلیل اینکه ۳۰ درصد زائران اربعین کشور از استان مرکزی تردد می‌کردند موکب‌هایی نیز در شهر‌های مسیر زائران در استان مرکزی برپا و به زائران ابا عبدالله خدمات ارائه می کردند.

تجلیل از خادمان اربعین درخمین

انتهای پیام/ج

گردهمایی خادمان خادمان اربعین حسینی شهرستان خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار